اینجا حآکادمی است


جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09129511061
09039338888

بازاریابی آنلاین مشتریان پوشاک

راه اندازی آنلاینشاپ
بازاریابی آنلاین مشتریان پوشاک

 فروش لباس، شما باید به دنبال بخشی از بازار بزرگ باشید که هم شما به درد آن‌ها بخورید و هم آن بخش بیشترین درآمد را برای شما داشته باشد. برای جذب مشتری، باید از مدل بازاریابی STP استفاده کنید. STP مخفف این ۳ کلمه و مراحلی است که باید برای جذب مشتری از سر بگذرانید: Segmentation (بخش‌بندی) Targeting (هدف‌گیری) Positioning (جایگاه‌یابی). برای فروش لباس، باید به این فکر باشید که جایگاه مشخصی (مثلاً لباس باکیفیت، ولی با قیمت پایین یا عرضه‌کنندهٔ پوشاک با عمر زیاد) را در ذهن مشتریان اشغال کنید.

برای فروش لباس و پوشاک، می‌توانید از راهکارهای بازاریابی پوشاک استفاده کنید که بتوانید بازار خوبی برای خودتان دست‌وپا کنید، بیشتر از قبل دیده شوید و کلی بفروشید. در این راستا، می‌توانید از راهکارهایی مانند بازاریابی اینترنتی پوشاک، بازاریابی مد و فشن و راه‌های افزایش فروش استفاده کنید.

 

چطور می‌توانم بازار هدف خود را شناسایی کنم؟

برای شناسایی بازار هدف، می‌توانید از مدل بازاریابی STP استفاده کنید. STP مخفف این ۳ کلمه و مراحلی است که باید برای جذب مشتری از سر بگذرانید: Segmentation (بخش‌بندی) Targeting (هدف‌گیری) Positioning (جایگاه‌یابی). مراحل STP به شما کمک می‌کند تا بازار هدف خود را شناسایی کنید. در مرحله‌ی بخش‌بندی، بازار را به گروه‌های کوچک‌تری تقسیم می‌کنید.

در مرحله‌ی هدف‌گیری، یک یا چند گروه را به عنوان بازار هدف خود انتخاب می‌کنید.

در نهایت، در مرحله‌ی جایگاه‌یابی، باید به این فکر باشید که جایگاه مشخصی (مثلاً لباس باکیفیت، ولی با قیمت پایین یا عرضه‌کنندهٔ پوشاک با عمر زیاد) را در ذهن آن‌ها اشغال کنید. برای این کار می‌توانید از روش‌های بازاریابی مختلفی مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات گوگل، تبلیغات در وب‌سایت‌های مرتبط و … استفاده کنید.

بعد از شناسایی بازار هدف، باید چه کار کنم؟

بعد از شناختن بازار هدف باید در اون سگمنت شروع به فعالیت مستمر و اصولی نمایید و با تبلیغات از طریق راههایی که در بالا عرض شد خود را در ذهن مخاطبین هدفتان یا همان مشتریان جای بیاندازید تا شما را به عنوان یکی از بهترینها در جایگاهی که مدعی آن شده اید( کالای با کیفیت ولی با قیمت پایین ، یا عرضه کننده پوشاک با عمر بالا ) هستید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد کمکی به رشد کسب و کار شما کرده باشد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید : 09129511061 / 09039338888

hamidasghariacademy@gmail.com وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چطور میتونم کمکتون کنم ؟
در واتساپ بفرستید
Call Now Button